سبد خرید

رادیاتور پانلی لورچ – مدل پربازده 140

39.480.000

گارانتی نصب و تست تاسیسات یاوری

 

ارسال مستقیم ازتاسیسات یاوری

 

ضمانت اصالت کالا

 

برای اطلاعات بیشتربا ما تماس بگیرید

توضیحات

معرفی رادیاتور پنلی 140 سانتی لورچ مدل پربازده

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افراد در ساخت واحد تجاری، مسکونی و اداری، انتخاب سیستم گرمایشی مناسب است. برند لورچ از سال 1357 ورود پرقدرتی به صنعت تجهیزات گرمایشی و سرمایشی داشته و از سال 1393 با راه‌اندازی خط تولید رادیاتورهای پنلی، بار دیگر توانایی و کیفیت بالای محصولات خود را به نمایش گذاشته است. رادیاتورهای پنلی لورچ با نام‌های تجاری آذر، پربازده و افروز در سایزهای مختلف و با ظرفیت حرارتی بالایی تولیدشده‌اند. فناوری منحصربه ‌فرد و خط تولید تمام ‌اتوماتیک این رادیاتور، برگرفته از فناوری پیشرفته ایتالیا است و به‌منظور تولید آن، از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود. این رادیاتورها با استفاده از مرغوب‌ترین فولاد، ساخته‌شده و دارای سیستم گرمایشی مرکزی هستند. ظرفیت حرارتی رادیاتور پنلی 140 سانتی لورچ مدل پربازده به میزان 2632 کیلوکالری بر ساعت و حجم آبگیری آن 7.95 لیتر برای یک متر بیان‌شده است. بدنه این رادیاتورها صاف است و این امر به نظافت راحت و آسان آن‌ها کمک می‌کند. شرکت لورچ رادیاتور های پنلی خود را در مدل ها و اندازه های مختلفی می زند

ویژگی و مزایای رادیاتور 140 سانتی لورچ مدل پربازده

  • دارای وزن مناسب
  • نصب راحت و بی‌دردسر
  • سازگار و متناسب با انواع پکیج‌ها
  • دارای دوام بالا و زیبایی در طراحی
  • عدم بروز نقص و ایراد به دلیل ساخت تمام‌اتوماتیک
  • دارای راندمان و انتقال حرارت بالا، باوجود حجم آبگیری بسیار پایین
  • مطابق با استانداردها، در ساخت این رادیاتورها از ورق‌های 1.25 میلی‌متری بهره برده می‌شود.
  • باوجود دو کونکتور منحصربه‌فرد، نسبت به سایر رادیاتورهای پنلی، دارای بیشترین کارایی در حرارت‌ دهی است.
  • رادیاتور پنلی 140 سانتی لورچ مدل پربازده، دارای دو کونکتور و دو پنل است. (کونکتور یک لایه‌ فلزی است که به‌صورت زیگزاگی بر روی رادیاتورهای پنلی ساخته می‌شوند.)

مشخصات فنی رادیاتور پنلی 140 سانتی لورچ مدل پربازده

ابعاد پنل رادیاتور پنلی 140 سانتی لورچ مدل پربازده (ارتفاع، ضخامت، طول) 555*104*1400 میلی‌متر است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. فاصله بین لوله‌های ورودی و خروجی آب که آکس نام دارند، 500 میلی‌متر است. رادیاتور 140 سانتی لورچ مدل پربازده دارای صفحه‌ای به شکل منحنی است که ظرفیت حرارتی آن به عدد 2632 کیلوکالری در ساعت می‌رسد و دارای 7.95 لیتر حجم آبگیری برای یک متر است. رادیاتور پنلی 140 سانتی لورچ باوجود این ظرفیت حرارتی، دارای حرارت‌دهی بالایی در اختلاف دمای 60 درجه سانتی‌گراد است و به‌خوبی محیط را گرم می‌کند. این رادیاتور، محدودیتی برای مصرف‌کنندگان ایجاد نمی‌کند؛ زیرا با دستگاه‌های حرارت مرکزی هماهنگ و سازگار است و دارای پوشش رنگ اپوکسی است و می‌توان شیرهای ترموستاتیک بر روی آن نصب کرد.

نحوه محاسبه مساحت تحت پوشش رادیاتور لورچ مدل پربازده

برای محاسبه مساحت تحت پوشش رادیاتور پنلی 140 سانتی لورچ مدل پربازده، لازم است ابتدا ابعاد و موقعیت مکانی را مشخص سازید و با یک کارشناس در این زمینه مشورت لازم را داشته باشید. برای مثال، شرایط آب و هوایی شهر تهران را در نظر بگیرید. تنها کافی است که یک دیوار در معرض هوای سرد بیرون باشد تا برای هر یک مترمربع سازه مفید حدود 85 کیلوکالری، برای هر مترمربع طبقات بالای پارکینگ 95 کیلوکالری و برای واحدهای پایینی سقف ساختمان 120 کیلوکالری در نظر گرفته شود. این میزان با اضافه شدن هر دیوار مجاور هوای سرد، با افزایش 20 درصدی همراه است.

شرکت لورچ برای رادیاتورهای پنلی 140 سانتی خود، گارانتی 12 ساله ارائه می‌دهد و این نشان‌دهنده کیفیت بالای محصول و احترام به مشتری و مصرف‌کننده است.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رادیاتور پانلی لورچ – مدل پربازده 140”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *